14 Mart 2009 Cumartesi

Okuduğum en komik senaryoydu



Uzun süredir bir komedide çalışmak istediğini ve sonunda Tuba Ünsal, TRT'nin yeni dizisinde bu dileğine kavuştu.

Tuba Ünsal ve Vural Çelik, TRT için çekilecek olan 'Canını Sevdiğimin İstanbul'u dizisinde birlikte rol alacaklar.

Saba Tümer'in HaberTurk'teki programına konuk olan ikili, dizinin içeriği hakkında bilgi verdiler.

Amerikan versiyonundan uyarlanan komedi dizisi olan 'Canını Sevdiğimin İstanbul'unda 'Ziyan Zebil' isimli bir ajanı oynayacağını anlatan Vural Çelik, "Amerikan ve Türk polisi tarzında farklılıklar sözkonusu. Bizimki daha geleneğine göreneğine uygun, sakarlıkları olan, çok masum, temiz ama işine dört kolla sarılmış şirin bir kişi Ziyan Zebil. Amerika'da yapılmış olan ve çok büyük kitlelerce izlenen dizinin mizah yüklü olanı" dedi.

Dizide bir ajanı oynayan Tuba Ünsal ise çok komik bir senaryo olduğunu belirterek "Senaryoyu okuduğumda Los Angeles'taydım. Bir anda CSI falan, nasıl dedim, süper. Benim karakterim Amerikadan gelmiş ve ben orada okudum. Çok etkilendim. Fakat bir türlü giremedik prodüksiyona. TRT'nin onaylaması, kriz falan ancak bu süreyi buldu" diye konuştu.

Tüm kadronun bu işi yapmayı başından beri çok istediğini ifade eden Tuba Ünsal, kendisinin de böyle bir iş için çok beklediğini belirtti ve "Uzun zamandır okuduğum en komik senaryoydu. Ben hep komedi oynamak istiyordum. Bir Allah'ın kulu da bana bu imkanı vermiyordu" şeklinde konuştu.

Dizinin çekimlerine başlandı ancak henüz yayınlanacağı gün ve saat belli değil. Ancak dizi, diğer diziler gibi 90 dakika değil 50 dakika olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder