14 Mart 2009 Cumartesi

Oyuncular bu senaryoya çok inandılar

Mahsun Kırmızıgül, 'Güneşi Gördüm'de anlatılan hikayeye tüm oyuncuların inandıklarını ve yaşadıklarını söyledi.

NTV'deki Gece Gündüz programına, konuşan Mahsun Kırmızıgül, bu ülkenin anlatılacak çok hikayesi olduğunun altını çizdi.

Filmin gala gecesi, Beyaz Melek'in galasından çok daha heyecanlı olduğunu söyleyen Mahsun Kırmızıgül, "Ben oyuncuların bol olduğu senaryoları seviyorum. Karakterleri, mekanları bol olan filmleri seviyorum. Yıllarca benim Türkiye'de sevdiğim sinemada budur" diye konuştu.

Kendisine örnek aldığı ve beğendiği usta yönetmenleri Yılmaz Güney, Şerif Gören, Yavuz Turgul, Zeki Ökten, Ertem Eğilmez'in de aynı bakış açısında olduklarını ifade eden Mahsun Kırmızıgül, "Ben Beyaz Melek'te de bu filmde de o yolu seçtim. Çünkü bu ülkenin anlatılacak çok hikayesi var. Bütün oyuncularımız hakikaten bu senaryoya çok inandılar ve bu hikayeyi çok yaşadılar. Beraber yola çıkmanın mutluluğunu yaşattılar bana öncelikle. Herkes filmin iyi olabilmesi adına elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı" açıklamasını yaptı.

Filmde çok büyük bir emeğin olduğunu ifade eden Mahsun Kırmızıgül, "Film bu güne kadar hepimizindi. Hepimiz bir şeyi yaratmanın mutluluğunu yaşadık ama 12 Mart günü bu film artık bizden çıkmış olacak" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder